Projekty lorem ipsum: 2020 – 2023 Magisterské studium na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, obor: Speciální pedagogika – poradenství 2016 – 2022 Doktorské studium na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy, obor: Pedagogika 2014 – 2017 Bakalářské studium na Zdravotně sociální fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, obor: Speciální pedagogika – vychovatelství 2012 – 2014 Magisterské studium na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, obor: Matematika a výchova k občanství 2009 – 2012 Bakalářské studium na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, obor: Matematika a výchova k občanství Váchová, M. (2019). Development of a Tool for Determining Moral Distress among Teachers in Basic Schools. Pedagogika. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 69(4), 503 - 515. ISSN 2336-2189. Jursová, J., Urbánek, P., Váchová, M. (2019). Odlišné sociální klima učitelských sborů ZŠ v rozmanitých podmínkách práce školy. Pedagogická orientace. Praha, 29(2), 172 - 202. ISSN 1805-9511. Najmonová, M., Faltová, K., Pártlová M., Faltová, M., Hynek, J., Falta, R., Nevoralová, E., Kressa, J., Kressová, H., Procházka, M., Paroubková, A., Šimerová, K., Vítečková, M., Váchová, M. (2019). Školní poradenské pracoviště v praxi. Pedagogická fakulta Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. ISBN 978-80-7394-792-7. Vaněčková, O., Krninský, L., Váchová, M. (2017). Ideální učitel – ideální žák pohledem budoucích učitelů. In M. Procházka, M. Vítečková, & I. Žlábková (Eds.), Škola a její lidé na křižovatkách (s. 195–212). Sborníkové příspěvky: Váchová, M. (2018). Profesní morální distres u učitelů základních škol. In: Wiegerová, A., Navrátilová, H. TRANSDISCIPLINARITA V PEDAGOGICKÝCH vědách. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2018, s. 219-220. ISBN 978-80-7454-755-3. Váchová, M. (2019). Profesní morální distres u učitelů ZŠ a jeho zjišťování (Professional moral distress in primary school teachers and its identification). In: Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie. Liberec: Technická univerzita v Liberci, s. 120-121. ISBN 978-80-7494-475-8. Váchová, M. (2018). Profesní morální distres učitelů základní školy. In: Půhrová, B., Deutscherová, B. Fórum mladých výzkumníků VI. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií, s. 51-54. ISBN 978-80-7454-792-8. TF JU, Kněžská 8, kancelář 4.18 v podkroví Mgr. et Mgr. Markéta Daňkovská, Ph.D.
Kněžská 8, 370 01 České Budějovice
navigovat
Projekty
Životopis
Tvůrčí činnost
Aktuální rozvrh
Informace
Konzultační hodiny: Středa 16:00 - 16:30
Prosím, pokud plánujete přijít na konzultaci, dejte mi vědět e-mailem, abych s Vámi počítala.
Přihlásit se
Branišovská 1645/31a, 370 05 České Budějovice Tel.+420 389 032 191 |
České Budějovice Tel.+420 389 032 191
© 2021 Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Cookies
1
-
O nás
-
Realizované projekty
-
Ukončené projekty
-
Připravované projekty
-
DeMinimis
-
HR AWARD
-
Lidé a kontakty
-
Úvodem
-
Studijní programy
-
Ekonomická fakulta
-
Filozofická fakulta
-
Pedagogická fakulta
-
Přírodovědecká fakulta
-
Fakulta rybářství a ochrany vod
-
Teologická fakulta
-
Zdravotně sociální fakulta
-
Fakulta zemědělská a technologická
-
O nás
-
Vědecká rada JU
-
Grantová agentura JU
-
Celouniverzitní konference doktorandů JU
-
Habilitační a jmenovací řízení
-
Čestné doktoráty
-
Čestné profesury
-
Postdoktorské pozice
-
Mimořádné RVO projekty
-
Etická komise
-
Otevřená věda
-
Panelové diskuze
-
HR AWARD
-
Spolupráce s firmami
-
Popularizace vědy a výzkumu
-
Kontakty a odkazy
-
Dokumenty VaV
-
Politiky VaV
-
Mezinárodní programy - vybrané podklady
-
Vědecká ocenění JU