Projekty lorem ipsum: VZDĚLÁNÍ: 2004 – 2010: Doktorské studium. Geografický ústav, Přírodovědecká fakulta , Masarykova univerzita, Brno. 1999 – 2004: Magisterské studium. Přírodovědecká fakulta , Masarykova univerzita, Brno. 1995 – 1999: Gymnázium Trhové Sviny ZAMĚSTNÁNÍ: 2007 – dosud: Odborná asistentka, katedra geografie, Pedagogická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích 2022 - dosud: Vyučující geografie, Gymnázium Česká, České Budějovice 2011 – 2015: Externí vyučující geografie, Gymnázium Jírovcova, České Budějovice KARVÁNKOVÁ, P., BLAŽEK, V., KLUFOVÁ, R., RYPL, J. (2024): Reawakening the past: The role of gamification in preserving cultural legacy – A case study from Czechia. PLURAL. History, Culture, Society, 12(2), 5–24. https://doi.org/10.37710/plural.v12i2_1. KARVÁNKOVÁ, P., BLAŽEK, V., VRHEL, M., ŠMÍDA, J. (2024): Umělá inteligence ve výuce geografie – praktické příklady a inspirace. Geografické rozhledy, 34(1), 24–27. POPJAKOVÁ, D., KARVÁNKOVÁ, P., MINTÁLOVÁ, T. (2023): Using the ‘New Age Atlantis’ case study for global education components of geography lessons across lower secondary schools in Czechia. Review of International Geographical Education Online. https://doi.org/10.33403/rigeo.641168. HRICKOVÁ, A., POPJAKOVÁ, D., KARVÁNKOVÁ, P. (2019): Prepájanie bádateľsky orientovaného vyučovania a terénneho vyučovania v geografii. Biológia, Ekológia, Chémia. Dostupné z: http://bech.truni.sk/prilohy/BECH42019.pdf. POPJAKOVÁ, D., KARVÁNKOVÁ, P. (2019): Modern school geography and inquiry education. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis Studia Geographica, 12, 166–179. https://doi.org/10.24917/20845456.12.13. KARVÁNKOVÁ, P., POPJAKOVÁ, D. (2018): How to link geography, cross-curricular approach and inquiry in science education at the primary schools. International Journal of Science Education, 40(7), 707–722. https://doi.org/10.1080/09500693.2018.1442598. KARVÁNKOVÁ, P., POPJAKOVÁ, D., VANČURA, M., MLÁDEK, J. (eds.) (2017): Current topics in Czech and Central European geography education. Cham: Springer International Publishing. https://doi.org/10.1007/978-3-319-43614-2. KARVÁNKOVÁ, P., MARADA, M., ŘEZNÍČKOVÁ, D., MADZIKOVÁ, A., PIRÓG, D. (2017): Geographical education from the Czech, Slovak and Polish point of view. In: KARVÁNKOVÁ, P., POPJAKOVÁ, D., VANČURA, M., MLÁDEK, J. (eds.), Current topics in Czech and Central European geography education, 1–11. Cham: Springer International Publishing. https://doi.org/10.1007/978-3-319-43614-2_1. KARVÁNKOVÁ, P., POPJAKOVÁ, D., KUBELKOVÁ, J., SKALICKÁ, P., HOREJŠ, P., KLUČKA, Š., MARTÍNKOVÁ, M. a KOCHÁNEK, M. (2017): Global development education: Czech approach in the spread of global awareness. In: KARVÁNKOVÁ, P., POPJAKOVÁ, D., VANČURA, M., MLÁDEK, J. (eds.), Current topics in Czech and Central European geography education, 87–114. Cham: Springer International Publishing. https://doi.org/10.1007/978-3-319-43614-2_6. KARVÁNKOVÁ, P., POPJAKOVÁ, D., VANČURA, M., NEDVĚDOVÁ, Š. (2017): Inquiry-based education of physical geography. In: KARVÁNKOVÁ, P., POPJAKOVÁ, D., VANČURA, M., MLÁDEK, J. (eds.), Current topics in Czech and Central European geography education, 63–86. Cham: Springer International Publishing. https://doi.org/10.1007/978-3-319-43614-2_5. BINTEROVÁ, H., KARVÁNKOVÁ, P., VANČURA, M. (2017): Mezipředmětové vztahy ve vzdělávacích oblastech. České Budějovice: Pedagogická fakulta Jihočeské univerzity. STANĚK, M., KARVÁNKOVÁ, P., POPJAKOVÁ, D., KUŘIMSKÁ, M., VANČURA, M. (2017): Týmové vyučování v kontextu mezioborové spolupráce. Geografická revue, 13(1), 43–49. https://doi.org/10.24040/GR.2017.13.1.43-49. KARVÁNKOVÁ, P., POPJAKOVÁ, D., NOVÁKOVÁ, E. (2017): Využití Postcrossingu ve výuce zeměpisu na základní škole. Geografické rozhledy, 26(3), 14–15. KARVÁNKOVÁ, P., POPJAKOVÁ, D., KOVÁŘÍKOVÁ, V. (2015): Global education or how to most effectively implement cross-disciplinary themes in the curriculum of primary school--Czechia's example. Review of International Geographical Education Online, 5(1), 8–25. KARVÁNKOVÁ, P. (2015): Pojetí studijního kurzu globální rozvojové vzdělávání. In: Globální rozvojové vzdělávání v přípravě budoucích učitelů. Praha: Člověk v tísni. KARVÁNKOVÁ, P., DVOŘÁK, J., BICANOVÁ, J. (2015): Sbírka úloh implementujících badatelsky orientované vyučování v hodinách zeměpisu. České Budějovice: Jihočeská univerzita. KARVÁNKOVÁ, P. (2008): Environmental security assessment of Znojmo-Retzerland. In: SVATOŇOVÁ, H. (ed.), Geography in Czechia and Slovakia: Theory and practice at the onset of 21st century, Brno: Masaryk University. Dostupné z: http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:462c1400-661f-11e3-ac69-005056827e51. HYNEK, A., HAJSZAN, R., KARVÁNKOVÁ, P., BOHOVIC, R. (2007): Social research of environmental security in the borderland area. In: HYNEK, A. (ed.), Environmental security in borderland areas: Exploring the Znojmo/Retz transborder region, Wien: 17&4 Organisationsberatung. Granty: Kvalifikační práce: Seznam všech prací jako školitelka dostupné v IS STAG Seznam všech prací jako oponentka dostupné v IS STAG Konference: Digigeo 2024 Liberec: Členka programového výboru Geodid 2014 Zahraniční pobyty: 05/2024: BIP Camerino 04/2024: BIP Tomar Vědecké profily: Zaměření: fyzická geografie, didaktika geografie a STEM, digitální technologie ve vzdělávání
Mgr. Petra Karvánková, Ph.D.
Jeronýmova 200/10, 370 01 České Budějovice
navigovat
Vyučované předměty
Projekty
Životopis
Tvůrčí činnost
2024
2023
2019
2018
2017
2015
Do 2008
Informace
Přihlásit se
Branišovská 1645/31a, 370 05 České Budějovice Tel.+420 389 032 191 |
České Budějovice Tel.+420 389 032 191
© Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Cookies
1
-
O nás
-
Realizované projekty
-
Ukončené projekty
-
Připravované projekty
-
DeMinimis
-
HR AWARD
-
Lidé a kontakty
-
Úvodem
-
Studijní programy
-
Ekonomická fakulta
-
Filozofická fakulta
-
Pedagogická fakulta
-
Přírodovědecká fakulta
-
Fakulta rybářství a ochrany vod
-
Teologická fakulta
-
Zdravotně sociální fakulta
-
Fakulta zemědělská a technologická
-
O nás
-
Kontakty
-
Vědecká strategie JU
-
Vědecká rada JU
-
Grantová agentura JU
-
Habilitační a jmenovací řízení
-
Čestné doktoráty
-
Čestné profesury
-
Postdoktorské pozice
-
Mimořádné RVO projekty
-
Etika a integrita výzkumu
-
Vědecká ocenění JU
-
Otevřená věda
-
Transfer znalostí
-
Institucionální odolnost
-
Výzkum a gender
-
Škola doktorských studií
-
Věda a veřejnost
-
Výzkumné infrastruktury
-
Hodnocení vědy na JU
-
HR AWARD
-
Odkazy
-
About us
-
Contacts
-
Research strategy
-
USB Scientific Board
-
USB Grant Agency
-
Habilitation and professorsip procedures
-
Honorary doctorates
-
Honorary professorships
-
Postdoc positions
-
Small DRO projects
-
Research ethics and integrity
-
USB Research Awards
-
Open Science
-
Technology Transfer Office
-
Institutional resilience
-
Research and gender
-
USB School of Doctoral Studies
-
Science and public
-
Research infrastructures
-
Research assessment at USB
-
HR AWARD
-
Links